I feel it in my fingers, I feel in my toes

"Vader was seduced by the dark side of the Force"

Ikväll sitter Askus bänkad framför tv:n. Inget mörker. Ingen ondska. Ingen ondska.

Tystnad. Något finns där. Man kan inte se det. Man kan inte höra det. Ändock finns det där. Ett steg. Ett steg till. Ljudet av en vattendroppe som faller till den hårda marken. Hastig rörelse. Silence. Kall hand. En lätt rysning. It is over, my dear friend. No. En kall vind sveper förbi. Tomhet.

Älska mer
/ A

If you're not with me, then you're my enemy.

Snygg. Skön. Ond



For what I've done..

"..I'll start again
And whatever pain may come
Today this ends
I'm forgiving what I've done.."

/ Askus

Only A Master Of Evil, Darth

"The Dark side of the force is a pathway to many abilities, some considered to be unnatural."

Långa dagar. Långa nätter. Jag, Askus himself, har tänkt. Och tänkt. Och återigen tänkt. En lång korridor. Mörker. Ett ljus uppenbarar sig. Så nära, men ändå så långt bort. So close, yet so far. Ökad takt. Ökad plus. Trumslag. Drums.. Drums in the deep. Plötsligt en smäll. Pang. Ur ljuset uppenbarar sig något. Det är han. Kalla kårar rinner längs ryggraden. Fruktan är maximal...




Äsch. Idag känner jag mig som Crazy Frog.



Äsch. Idag känner jag mig som Crazy Frog.
Äsch. Idag känner jag mig som Crazy Frog.

A new hope

Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering...

I'm back. Askus. Vissa kallar mig sjuk. Sjuk? Nej. Snarare
nyanserad kritiker av hat. Framöver ska jag avslöja mig, men inte än. Under tiden får ni ta del i hur en dvärg som Askus fördriver sina dagar. Hoppas ni är med mig.

/ Big A



RSS 2.0